فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

آرش افشین به استقلال خوزستان پیوست

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲ ق.ظ

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران با فسخ قرارداد خود با این باشگاه ، برای نیم فصل دوم راهی استقلال خوزستان شد.
به گزارش فوتبال جهان ، آرش افشین که در ابتدای فصل به استقلال تهران پیوسته بود یکی از پر سر و صدا ترین بازیکنان نقل و انتقالات لقب گرفت و امید بسیاری می رفت تا در کنار کاوه رضایی، زوج هجومی قدرتمندی را برای آبی پوشان پایتخت تشکیل دهند اما او در نیم فصل اول چندان فرصت بازی و نمایش پیدا نکرد و کادر فنی  بازیکنان دیگری را به او ترجیح دادند و در شرایطی که به نظر می رسید افشین می تواند کمک استقلال برای بهبود خط حمله باشد در نهایت کار به اینجا رسید که این بازیکن جنوبی قرارداد خود را فسخ کند و راهی تیمی شود که بیشتر فرصت بازی کردن داشته باشد.
افشین صبح امروز با امضای قراردادی به مدت نیم فصل به استقلال خوزستان پیوست تا جانشین رحیم زهیوی شود که این تیم را به مقصد الشحانیه ترک کرده است.
آرش افشین در این باره گفت: نیم فصل اول خوبی نداشتم اما امیدوارم در ادامه لیگ با شرایطی که در تیم خوب استقلال خوزستان وجود دارد به روزهای اوج خود برگردم و دینم را به مردم خوزستان و هواداران این تیم ادا کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">