فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

آلوارو موراتا

آالوارو موراتا با وجود اصرارهای زیدان ، تمایل به جدایی از رئال دارد و منچستریونایتد را نیز بهترین مقصد برای خود می بیند.

به گزارشفوتبال جهان ، دو هفته پس از اینکه موراتا از طریق مدیر برنامه هایش به باشگاه رئال اطلاع داد که تصمیم به جدایی دارد، به نظر می رسد که وضعیت او در حال روشن شدن است.

موراتا فصل گذشته دومین گلزن برتر رئال پس از رونالدو بود؛ ولی به دلیل عدم اعتماد زیدان به وی در بازی های بزرگ، تصمیم به جدایی از رئال دارد و دو تیم یونایتد و چلسی را نیز علاقمند به خود می بیند.

امروز مارکا ادعا کرد که قرار است طی هفت روز آینده، تکلیف موراتا مشخص شود. این مهاجم جوان دوست دارد همگام بازگشت از تعطیلات، وضعیت او به طور کامل مشخص شده باشد و به همین منظور پیش بینی می شود که رئال و یونایتد چند روز دیگر مذاکرات جدی خود برای انتقال وی را آغاز کنند.

رئال برای جدایی موراتا به کمتر از 80 میلیون یورو راضی نیست و البته این بازیکن اعلام کرده است که تا زمان حصول توافق نهایی، هیچ فشاری به رئال وارد نخواهد کرد. موراتا همه چیز را به پرز (رئیس باشگاه رئال) واگذار کرده و دوست ندارد با دلخوری از باشگاه محبوبش جدا شود.

از سوی دیگر جدایی احتمالی رونالدو از رئال باعث شده بود تا بسیاری فکر کنند که پرز انتقال موراتا را منتفی خواهد کرد ولی مارکا تاکید کرده است که مشکلات رونالدو هیچ تاثیری در آینده موراتا نخواهند داشت.

  • ۹۶/۰۴/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">