فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user308716/news/oblak1080.jpg

یان مشتریان پر و پا قرصی دارد. 

به گزارش فوتبال جهان ، از اسپانیا خبر می‌رسد اتلتیکو مادرید در مذاکره با مدیربرنامه‌های یان اوبلاک به توافق رسیده تا طرفین پس از پایان فصل درباره تمدید قرارداد و افزایش چشمگیر این دروازه بان تصمیم گیری کنند.

اوبلاک در دو فصل اخیر به یکی از بهترین دروازه‌بانان دنیا تبدیل شده و واکنش‌های تماشایی‌اش، امتیازات زیادی را برای تیم سیمئونه حفظ کرده‌ است. همین عملکرد خوب یان بوده که باعث شده چند تن از بزرگان اروپا در صدد جذب او با هر رقمی برآیند. در تابستانی که گذشت، شایعات زیادی به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه پی اس جی به شدت گزینه فعال کردن بند آزادسازی اوبلاک را بررسی می‌کند. گرچه پاریسی ها با توجه به مسائل فیرپلی مالی، در نهایت نتوانستند این هدف را عملی کنند اما همچنان اوبلاک را برای پست دروازه در نظر دارند.

به گزارش as، همین امر هم باعث شده تا اتلتی احساس خطر کند. مدیران باشگاه به تازگی در صحبت با اوبلاک به این دروازه بان اطمینان خاطر داده‌اند که بخشی کلیدی از پروژه باشگاه است و کاملا مورد اعتماد کادر فنی قرار دارد. از سوی دیگر، اتلتی در مذاکره با مدیربرنامه‌های اوبلاک به توافق رسیده تا در پایان فصل، برای تمدید قرارداد پای میز مذاکره بنشینند. ایده باشگاه این است که اوبلاک بیشترین دریافتی را در تیم داشته باشد و بند آزادسازی او نیز به حداقل 200 میلیون یورو افزایش پیدا کند. 

طرفین هم اکنون تمرکزشان را روی مسائل ورزشی گذاشته‌اند تا فصل به پایان برسد. گرچه مشخص نیست اوبلاک در صورت رسیدن یک پیشنهاد چشمگیر از سوی مشتریانش، باز هم قراردادش را تمدید می‌کند یا خیر. این بازیکن در تابستان که شایعات پیرامون آینده‌اش بیداد می‌کرد، مدعی شده بود این فصل را قطعا در اتلتی می‌ماند اما از فصل بعد خبری ندارد.

  • ۹۶/۰۸/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">