فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user385106/content-article/img_2723.jpg

انتقال اوزیل به بارسا کمی جدی به نظر می‌رسد. 

به گزارش فوتبال جهان ، مسوت اوزیل هافبک آلمانی و ملی‌پوش آرسنال که شایعاتی پیرامون انتقال زمستانی‌اش به بارسلونا به گوش می‌رسد، از آبی اناری‌ها درخواست دستمزد سالانه 10 میلیون یورو خالص کرده است. 

آبی اناری‌ها تصمیم‌شان را برای تقویت خط آتش تیم در نقل و انتقالات زمستانی گرفته‌اند و قصد دارند در ابتدا برای خرید کوتینیو اقدام کنند. ستاره‌ای که در تابستان هم به شدت مورد توجه بارسا قرار داشت اما در نهایت تلاش‌های این باشگاه و خود کوتینیو برای عملی شدن این انتقال به جایی نرسید. حالا و با نزدیک شدن به نقل و انتقالات ژانویه، احتمالا باید منتظر یک تلاش دیگر از سوی بارسا برای خرید کوتینیو باشیم. گرچه این بار هم لیورپول به شدت با فروش ستاره‌اش مخالفت خواهد کرد. اما بارسا این بار نمی‌خواهد اتفاقی که در تابستان رخ داد، بار دیگر رخ بدهد و هم کوتینیو و هم آلترناتیوش را از دست بدهد.

به گزارش AS، در همین راستا اوزیل به مدیران بارسلونا اعلام کرده که خواهان دستمزد سالانه 19 میلیون یورو ناخالص - 10 میلیون یورو خالص پس از کسر مالیات - است. به عبارت دیگر، هفته‌ای 370 هزار یورو. این رقم برای بارسلونا که با مشکل تخطی از قوانین در پرداخت دستمزدها را دارد، رقم قابل توجهی است. فراموش نکنیم که با در نظر گرفتن تمدید قرارداد مسی، 84 درصد از درآمد بارسا صرف پرداخت دستمزدها می‌شود. این یعنی بارسا تنها در صورتی قادر به خرید اوزیل است که آردا توران را در زمستان به صورت قطعی به فروش برساند. شاید باورش سخت باشد اما آردای سکونشین، ششمین بازیکن بارسا به لحاظ درآمد است!

البته شنیده‌ها حاکی از آن است که اوزیل پاداش امضای قرارداد نیز می‌خواهد که این برای بارسا مشکلی به وجود نخواهد آورد. بارسا اگر در نهایت تصمیم به خرید اوزیل بگیرد، احتمالا موافقت ونگر را نیز در کنارش خواهد داشت. چه سرمربی آرسنال ترجیح می‌دهد ستاره آلمانی را نه به منچستریونایتد و یا یکی دیگر از رقیبانش در انگلیس که به تیمی چون بارسلونا بدهد. منچستریونایتد ژوزه مورینیو نیز به عنوان یکی از جدی‌ترین مقاصد احتمالی اوزیل نام برده می‌شود. اوزیل 29 ساله، آخرین فصل قراردادش با توپچی‌ها را پشت سر می‌گذارد و خریدش در ژانویه 20 میلیون یورو هزینه در بر خواهد داشت.

گفته می‌شود در پروژه جدید آرسنال که از سوی مدیران طرح ریزی شده، اوزیل جایی ندارد و توپچی‌ها پس از جدایی این بازیکن برای جذب هم وطن او، لئون گورتسکا اقدام خواهند کرد که اتفاقا او نیز از گزینه‌های بارسلوناست و به تازگی با مدیران این باشگاه مذاکره کرده. پنجره نقل و انتقالاتی جذابی پیش رو است.

  • ۹۶/۰۹/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">