فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فرانچسکو توتی

سی‌ و‌ نهمین سالروز تولد فرانچسکو توتی، کاپیتان کهنه‌کار تیم فوتبال آ اس رم برای او تلخ شد، چرا که بیم آن را دارد که تا دو ماه آینده قادر به حضور در میادین نباشد.

در جریان بازی شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال رم برابر کارپی که جالوروسی آن را پنج بر یک به سود خود به پایان رساند، فرانچسکو توتی شش دقیقه پس از موقعیت‌سازی برای یکی از گل‌های تیمش، آسیب دید و مجبور به ترک میدان شد.

توتی که از ناحیه پشت ران پای راست دچار کشیدگی شده بود، بلافاصله پس از مصدومیتش میدان را ترک کرد. قرار بود که امروز معایناتی روی پای وی صورت بگیرد، اما طبق ادعای چندید نشریه، کاپیتان کهنه‌کار رم حدود دو ماه از میادین دور خواهد بود.

مصدومیت توتی درست یک شب قبل از 39 ساله شدن او که 27 سپتامبر سال 1976 به دنیا آمده است، رقم خورد تا خاطره خوبی از جشن سی‌و‌نهمین سالروز تولدش برای او به یادگار نماند.

توتی که در تمامی رقابت‌ها برای رم 300 گل زده است، تنها بازیکنی نبود که در جریان بازی جالوروسی و کارپی آسیب دید. علاوه بر او سیدو کیتا و ادین ژکو نیز به ترتیب از ناحیه ران و زانو آسیب دیدند و مجبور به ترک میدان شدند تا به قول رودی گارسیا، سرمربی رم برد خانگی تیمش بیش از اندازه گران تمام شود.

مصدومیت سه بازیکن کلیدی رم در هفته‌ای رقم خورد که رم باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف باته بوریسوف برود. نایب قهرمان فصل گذشته سری A سه‌شنبه شب در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در حالی میهمان باته خواهد بود که رسیدن یا نرسیدن دو بازیکن دیگرش، آلساندرو فلورنزی و ایاگو فالکه نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

  • ۹۴/۰۷/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">