فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

احتمال جدایی کونته از چلسی به خاطر یورنته!

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱ ب.ظ

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user254220/content-article/f18df487-29a7-484c-a657-af4525267d44.jpeg

آنتونیو کونته از کادر مدیریت ورزشی چلسی رضایت چندانی ندارد و عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات را متوسط قلمداد کرده است.

به گزارش فوتبال جهان ، نمی توان گفت که چلسی در نقل و انتقالات عملکرد ضعیفی داشت؛ اما همه نیازهای کونته نیز برآورده نشد.

مربی ایتالیایی سخت علاقمند بود تا فرناندو یورنته مهاجم بلندقامت اسپانیایی سوانسی را به خدمت بگیرد ؛ اما او در نهایت راهی تاتنهام شد. کونته به تازگی دریافته است که مسئولان چلسی برای جذب یورنته به بهانه سن بالای این بازیکن(32 سال) تنها 5.5 میلیون یورو پیشنهاد داده بودند که کمتر از نصف مبلغ پیشنهادی تاتنهام بود. این مساله خشم کونته را برانگیخته است.

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user337460/news/3_17.jpg

در روزهایی که موراتا تا دو ماه دیگر هم مصدوم است و دیگو کاستا هم راهی اتلتیکو شده، چلسی فقط باتشوایی را در نوک حمله در اختیار دارد و کونته نگران خط آتش تیمش است.

سرمربی ایتالیایی چندان با جدایی غیرمنتظره از باشگاهش بیگانه نیست. او سال 2014 و پس از اینکه یوونتوس را سه فصل متوالی قهرمان سری آ کرده بود، به دلیل اختلاف با سیاست های نقل و انتقالاتی یووه از این تیم جدا شد و کمی بعد هدایت تیم ملی ایتالیا را پذیرفت.

  • ۹۶/۰۷/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">