فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01151788.jpg

باشگاه سلتا قصد دارد برای جذب پاکو آلکاسر پیشنهادی به بارسلونا ارائه دهد.

به گزارش فوتبال جهان ، آلکاسر تابستان 2016 و در انتقالی پر حرف و حدیث از والنسیا به بارسلونا پیوست. او شروع خوبی در بارسا نداشت اما در مقطع پایانی فصل گذشته توانست گوشه ای از توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

در حالی که تصور می شد اوضاع برای آلکاسر پس از جدایی نیمار بهتر شود ؛ او در میان تعجب مورد اطمینان ارنستو والورده سرمربی جدید بارسا قرار نگرفته و در بازی های اخیر حتی خارج از فهرست 18 نفره مانده است.

گفته می شود که به دلیل شناخت بالای اونسوئه (دستیار لوئیس انریکه در بارسا که هم اکنون هدایت سلتا را بر عهده دارد) از آلکاسر ، او مورد توجه سلتا قرار گرفته است. رابطه خوب اونسوئه با مدیرورزشی بارسا نیز مزید بر علت است تا شایعاتی مبنی بر مبادله بازیکن بین دو باشگاه سلتا و بارسا قوت بگیرد.

طبق این شایعات سلتا حاضر است ماکسی گومز را به بارسا انتقال دهد و در عوض الکاسر را به خدمت بگیرد. در این میان حقوق 7 میلیون یورویی آلکاسر بزرگترین مانع در راه تحقق آرزوهای سلتا به حساب می آید. باشگاه بارسلونا اما از این مبادله بازیکن ابراز بی اطلاعی کرده است.

  • ۹۶/۰۷/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">