فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user6983/news/20170316-the18-image-robert-lewandowski.jpg

روبرت لواندوفسکی خواهان ترک بایرن مونیخ شده است.

به گزارش فوتبال جهان ، حواشی پیرامون مهاجم لهستانی باواریایی ها ادامه دارد.

به گزارش AS ، روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی باوارایی ها این روز ها حواشی زیادی را به وجود آورده است. همه چیز از مصاحبه این بازیکن شروع شد که در این مصاحبه او از بایرن مونیخ و خرید هایش انتقاد کرده بود. این مصاحبه با واکنش تند نائب رئیس باشگاه بایرن مونیخ ، کارل هاینتس رومنیگه همراه بود. بعد از او افنبرگ اسطوره باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه ای اذعان داشت که بایرن مونیخ باید راه خود را از بازیکن هایی مانند لواندوفسکی جدا کند. همین باعث شده بود که زمزمه های جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ به گوش برسد. هر چند در ادامه با صحبت های هونس رئیس تیم بایرن مونیخ ، اوضاع به نظر آرام شده بود.

اما امروز رسانه AS ادعا کرد که مهاجم لهستانی تیم بایرن مونیخ به مدیران باشگاه اعلام کرده است که تابستان آینده از این تیم جدا خواهد شد. این در حالی است که در قرارداد لواندوفسکی بند جدایی وجود ندارد. این رسانه ادعا می کند که لواندوفسکی خواهان پیوستن به رئال مادرید است. قبلا نیز این باشگاه اسپانیایی علاقه مند به جذب این بازیکن لهستانی بود. اما این علاقه مربوط به سال 2013 می شود که در آن زمان روبرت لواندوفسکی 26 سال سن داشت. ولی الان این مهاجم30 ساله است و با وجود سیاست های جدید باشگاه رئال مادرید بعید به نظر می رسد که این باشگاه اسپانیایی برای جذب لواندوفسکی وارد عمل شود.

گفته می شود آنها به دنبال تیمو ورنر مهاجم 21 ساله تیم لایپزیش هستند. باید دید سرنوشت روبرت لواندوفسکی در فصل نقل و انتقالات آینده چه خواهد شد.

http://uupload.ir/files/q2rj_photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7-%DB%B0%DB%B9-%DB%B1%DB%B6_%DB%B1%DB%B3-%DB%B1%DB%B6-%DB%B0%DB%B8.jpg

  • ۹۶/۰۶/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">