فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user308716/news/15050395349641.jpg

ظاهرا بارسا تصمیمش را گرفته است. 

به گزارش فوتبال جهان ، باشگاه بارسلونا تصمیمش را گرفته و به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی ، خرید یری مینا را رسمی خواهد کرد.

مینای 23 ساله که بهترین مدافع لیگ برزیل به شمار می‌رود ، از مدت‌ها پیش مورد توجه بارسلونا قرار داشت و آبی اناری‌ها چندی پیش رسما اولویت خرید او را برای تابستان 2018 در اختیار گرفتند. با این حال، جدایی ناگهانی ماسکرانو و انتقال قریب الوقوعش به چین ، باعث شد تا برنامه‌های نقل و انتقالاتی باشگاه تا حدودی دستخوش تغییر شود. حالا بارسا پس از کش و قوس‌های فراوان تصمیمش را برای مدافع جایگزین رئیس کوچک گرفته است.

به گزارش as، یری مینا اولین خرید زمستانی بارسا خواهد بود. باشگاه تصمیم گرفته پول حاصل از فروش ماسکرانو -حدود 10 میلیون یورو- را برای خرید مدافع کلمبیایی هزینه کند. پپ سگوارا که دو سال پیش روی خرید مینا اصرار می‌ورزید، حالا هم توانسته کادر فنی و مدیریت باشگاه را به خرید این بازیکن در میانه فصل متقاعد کند. اگر این انتقال رخ دهد ، یری مینا به عنوان مدافع چهارم در اختیار والورده خواهد بود.

  • ۹۶/۱۰/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">