فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

رویای اوبا شاید هیچ‌گاه محقق نشود.
به گزارش فوتبال جهان ، زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید معتقد است تیمش به پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی دورتموند نیازی ندارد و این یعنی شاید رویای این بازیکن برای بازی در سانتیاگو برنابئو هیچ‌گاه محقق نشود.
به گزارش as، اوبامیانگ که البته در حال حاضر تمرینات تیمش را برای شرکت در جام ملت‌های آفریقا ترک کرده است، همواره اعلام کرده که رویایش بازی با پیراهن رئال مادرید است و به پدر بزرگشاین قول را داده که روزی در این باشگاه بازی کند. ابراز علاقه اوبا بارها باعث شده تا رسانه‌ها از احتمال اقدام کهکشانی‌ها برای جذب او بنویسند اما اگر ادعای امروز نشریه آلمانی بیلد درست باشد، رویای اوبامیانگ شاید هرگز محقق نشود.
این نشریه امروز مدعی شد علی‌رغم اینکه محرومیت رئال مادرید از خرید بازیکن در تابستان آتی به پایان می‌رسد و مدیران این باشگاه نیز  اوبا را در میان گزینه‌های احتمالی قرار داده‌اند، زین الدین زیدان با جذب این مهاجم موافق نیست و معتقد است، اوبامیانگ بازیکنی نیست که تیمش به او نیاز دارد. به نظر زیزو این بازیکن چیز جدیدی به خط حمله سفیدپوشان اضافه نخواهد کرد و بدین ترتیب رئال مادرید در تابستان برای خرید او اقدام نخواهد کرد.
باید دید رئال مادرید که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از خرید بازیکن محروم است، در تابستان آتی چه اهدافی را برای تقویت ترکیب خود دنبال خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">