فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user367985/news/nintchdbpict000352510776.jpg

به نظر می رسد مدافع یونانی ، به تمدید قرارداد با جالوروسی بسیار نزدیک شده است.

به گزارش فوتبال جهان ،  تنها دو سال از قرارداد مانولاس باقی مانده است و او در بین بازیکنان ثابت رم ، کم ترین دستمزد را می گیرد. عملکرد این مدافع یونانی در مقابل اتلتیکو مادرید تحسین برانگیز بود و به شکل عجیبی ، یک گل را برای تیمش خرید. پس از اینکه مانولاس در تابستان در آستانه خروج از پایتخت ایتالیا و پیوستن به زنیت بود، حالا گفته می شود، وی در آستانه تمدید قراردادش با رم قرار گرفته است.

به نقل از کوریره دلو اسپورت و توتومرکاتو وب ، رم و مانولاس به تمدید قرارداد بسیار نزدیک شده اند. قرارداد این مدافع یونانی تا سال 2021 تمدید می شود و حقوق او احتمالا دو برابر خواهد شد و به بیش از 3 میلیون یورو در سال می رسد. در قرارداد او ، امکان تمدید خودکار برای یک سال دیگر نیز وجود دارد. اما نکته مهم قرار داشتن یک بند فسخ 35 میلیون یورویی در قرارداد جدید مانولاس است. البته این بند فقط از سوی تیم های خارجی می تواند فعال شود، پس رمی ها نباید نگران تکرار قضیه پیانیچ و یوونتوس باشند.

به نظر می رسد این بند جدایی پایین به درخواست بازیکن در نظر گرفته شده است و او می خواهد اگر در پایتخت ایتالیا به مقام مهمی دست پیدا نکرد ؛ به راحتی بتواند مقصد جدیدش را انتخاب کند. با این حال هنوز در مورد مبلغ فسخ قرارداد مانولاس ، تردیدهایی وجود دارد چراکه بعید به نظر می رسد مونچی حاضر شود با این مبلغ و بند عجیب ، قرارداد مدافع یونانی تیمش را تمدید کند.

  • ۹۶/۰۶/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">