فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7699/news/telemmglpict000137902485_trans_nvbqzqnjv4bqm37qciwr9ctrqmimdqvx7oqgaedbw8pyjw7hrumqpmi.jpeg

وضعیت تیبو در لندن پیچیده به نظر می‌رسد. 

به گزارش فوتبال جهان ، تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی چلسی برای تمدید قراردادش با این باشگاه، خواهان دستمزد سالانه 12 میلیون یورویی شده است. کورتوا خواهان برابری با دستمزد ده خیا در منچستریونایتد است.

کورتوای 25 ساله که عضوی از تیم‌های پایه چلسی بود، تابستان 2011 به صورت قرضی راهی اتلتیکو مادرید شد و با نمایش‌های بسیار درخشانش در این تیم، پس از سه فصل به لندن بازگشت. او در چلسی نیز بسیار خوب کار کرده و موفق شده دو قهرمانی لیگ را با آبی‌ها تجربه کند. اما آینده او در این تیم شفاف و مشخص نیست. قرارداد کنونی کورتوا تا تابستان 2019 اعتبار دارد و با توجه به شایعاتی که پیرامون علاقه چند تیم بزرگ به این دروازه بان شنیده می‌شود، چلسی قصد دارد قرارداد دروازه بان ملی‌پوشش را تمدید کند.

به گزارش روزنامه بلژیکی Het Laatste Nieuws، کورتوا در مذاکره با چلسی خواستار دستمزد 12 میلیون یورویی شده است. کورتوا هم اکنون سالانه 5.7 میلیون حقوق می‌گیرد اما خواهان برابری با دستمزد ده خیا در منچستریونایتد است. کورتوا اخیرا همه مذاکرات و صحبت‌ها درباره تمدید قراردادش را به پایان فصل موکول کرده اما قصد دارد اگر باشگاه به خواسته‌اش جامه عمل نپوشاند، به پیشنهادهایش گوش کند. گفته می‌شود رئال مادرید جدی ترین مشتری کورتواست.

  • ۹۶/۰۹/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">