فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user6983/news/hi-res-a6ff5448d85f2141a4358305ce4c1f50_crop_north.jpg

منچستریونایتد هنوز تحرکی در بازار نقل و انتقالات زمستانی نداشته است.

به گزارش فوتبال جهان ، چند روزی است که اخباری در مورد انتقال مورا به منچستریونایتد منتشر می شود و ادعا می شود این بازیکن برزیلی اگر بخواهد پاریس را ترک کند، فقط به مقصد اولدترافورد خواهد بود.

حالا گازتا دلا اسپورت و +Canal مدعی شده اند مورا با شیاطین سرخ به توافق رسیده است و دیگر منچستری ها باید رسما با پاری سن ژرمن وارد مذاکره شوند. مورا با حضور ستاره هایی چون ام باپه، کاوانی، نیمار، دراکسلر و دی ماریا نتوانسته جایی در ترکیب اصلی پی اس جی برای خود دست و پا کند.

گفته می شود پیشنهاد منچستری ها برای جذب مورا 25میلیون یورو خواهد بود. کاملا مشخص است که مورینیو از وضعیت تهاجمی تیمش راضی نیست و به دنبال گزینه های جدید در خط حمله است. مورا با تکنیک و سرعتش می تواند بسیاری از مشکلات تیم او را حل کند. برخی منابع محلی در فرانسه هم گزارش کرده اند پاریسی ها با پیشنهادی کمتر از 40 میلیون یورو راضی به فروش مورا نخواهند شد.

البته نباید فراموش کرد که منچستریونایتد در تابستان هم یک خرید بزرگ خواهد داشت و شنیده ها نشان می دهد مورینیو گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید را هدف گرفته است.

  • ۹۶/۱۰/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">