فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

طبق اخبار ، پدر لیونل مسی سفر بی حاصلی به بارسلونا داشته است.
به گزارش فوتبال جهان ، تابستان سال 2018 قرارداد فعلی لیونل مسی با بارسلونا به اتمام می رسد و هنوز خبری از توافق میان آن ها مبنی بر ماندن طولانی مدت مسی در نیوکمپ به گوش نمی رسد.
به گزارش آ اس ، جهت آغاز مذاکرات بر سر تمدید قرارداد لئو، خورخه مسی پدر و نماینده فوق ستاره آرژانتینی اخیرا به بارسلونا سفر کرد اما بر خلاف امیدواری ها این سفر وی حاصلی در پی نداشت و او بدون دستیابی به توافقات اولیه حتی، با نا امیدی به روزاریوی آرژانتین بازگشت.
در حالی که مدیران بارسلونا در تلاش برای تمدید قرارداد مسی هستند فعلا پیشرفتی در مسیر کار آن ها دیده نمی شود و مسی بیست و نه ساله نیز می خواهد بدون تخفیف، آخرین قرارداد خود با کاتالان ها را بزرگ و پیچیده به امضا برساند.
برخلاف پیشبینی های اولیه و با احتساب مشکلاتی که وجود دارد، این طور به نظر نمی رسد که پروسه تمدید قرارداد مسی با بارسلونا تا انتهای ماه مارس سرانجام گیرد. اتفاقی که مطابق میل مدیران بارسلونا نیست و بار دیگر باید منتظر حضور نماینده لئو در بارسا بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">