فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://static.independent.co.uk/s3fs-public/styles/article_small/public/thumbnails/image/2017/08/02/10/griezmann.jpg

گریزمان راهی آلمان خواهد شد؟

به گزارش فوتبال جهان ، به نظر می رسد باشگاه بایرن مونیخ در تلاش است تا گریزمان را به مونیخ بیاورد.

به گزارش espn، آنتوان گریزمان در حال حاضر یکی از مهم ترین مهره های تیم آتلتیکو مادرید محسوب می شود. به نظر می رسد با بازگشت دیگو کوستا به تیم آتلتیکو مادرید، این باشگاه در صورت دریافت پیشنهادی خوب برای بازیکن فرانسوی خود حاضر به مذاکره خواهد بود. مهاجم فرانسوی در تابستان پیشنهادات زیادی را از تیم های مختلف دریافت کرد اما به دلیل محرومیت تیمش از بازار نقل و انتقالات در مادرید ماندگار شد. به نظر می رسد بایرن مونیخ می خواهد در همین زمستان برای جذب گریزمان اقدام کند. طبق گفته برخی از منبع ها قیمت آنتوان گریزمان 100 میلیون یورو است. بنابراین باشگاه بایرن مونیخ برای جذب این بازیکن باید رکورد نقل و انتقالات خود را بشکند.

شایان ذکر است دو روز قبل (چهارشنبه) بیلد نیز ادعا کرد که لواندوفسکی همچنان رویای بازی در تیم رئال مادرید را در سر دارد و می خواهد از بایرن مونیخ جدا شود. این بازیکن همچنان به یادگیری زبان اسپانیایی ادامه می دهد تا فصل آینده راهی مادرید شود. این در حالی است که او در مصاحبه های اخیرش احتمال جدایی از بایرن مونیخ را رد کرده است.

  • ۹۶/۰۷/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">