فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user308716/news/1507064770_874887_1507064903_portada_normal_recorte1.jpg

اتلتی در آستانه جذب یکی از پدیده‌های آرژانتینی قرار دارد. 

به گزارش فوتبال جهان ، از اسپانیا خبر می‌رسد باشگاه اتلتیکو مادرید پس از ماه‌ها زیر نظر داشتن لاتارو مارتینز ، در آستانه جذب این مهاجم آرژانتینی 20 ساله و آینده‌دار دارد و به توافق اولیه با راسینگ کلاب دست پیدا کرده است.

مارتینز یکی از پدیده‌های فوتبال آرژانتین به حساب می‌آید. او در رقابت‌های کوپا آمریکای زیر 20 ساله‌ها، با پنج گل بهترین گلزن آلبی سلسته بود. او در 32 بازی رسمی که برای راسینگ به میدان رفته، در 18 بازی فیکس بوده و 9 گل به ثمر رسانده است. این پایان کار نیست و گفته می‌شود خورخه سمپائولی علاقه وافری به سبک بازی مارتینز دارد و معتقد است این بازیکن، آینده خط حمله آرژانتین خواهد بود. علاقه اتلتی به مارتینز، ماه‌هاست که بر ملا شده و ظاهرا قرار است مارتینز پس از تکمیل انتقالش به اتلتیکو مادرید، یک فصل دیگر به صورت قرضی در راسینگ توپ بزند.

به گزارش as، امروز نشریه آرژانتینی Olé گزارش داد که دو باشگاه برای انتقال مارتینز به توافق اولیه دست پیدا کرده‌اند و آندره آ برتا، مدیرورزشی اتلتیکو مادرید به آرژانتین سفر کرده تا انتقال را نهایی کند. خریدی که حدود 12 میلیون یورو برای روخی بلانکوس آب خواهد خورد. آن هم در حالی که موناکو نیز به شدت این بازیکن را زیر نظر داشت. ظاهرا اتلتی، انتخاب خود مارتینز بوده است. 

گفتنی است فاکس اسپورت هم ادعا کرده اتلتی علاوه بر خرید لاتارو ، اولویت خرید دو بازیکن جوان دیگر راسینگ را نیز خواهد داشت. پائولو کوادرای بیست ساله که در خط حمله بازی می‌کند و ماتیاس زاراکوی 19 ساله که هافبک است. 

  • ۹۶/۰۷/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">