فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

استعفای طاهری از مدیرعاملی پرسپولیس

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۱۱ ق.ظ

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01251905.jpg

در روزهایی که هواداران پرسپولیس به شدت نگران آینده این تیم با توجه به مشکلات پیش رو هستند، مدیرعامل سرخ‌ها با استعفای خود اردوگاه این تیم را در شوک فرو برد.
به گزارش فوتبال جهان ، علی اکبر طاهری که پیش از این بارها با توجه به عدم هماهنگی و همکاری لازم از سوی برخی اطرافیان متصدیان وزارت ورزش از سمت خود استعفاداده بود، اینبار به طور جدی قصد عملی کردن آن را دارد و سفر امروزش به کربلا و سپردن زمام کار به عضو هیات مدیره باشگاه در همین راستاست.
مدیرعامل سرخپوشان که پیش از این در موارد مربوط به اسپانسرینگ این باشگاه و همچنین موانع و سنگ اندازی در این رابطه با اعلام بازنشستگی و ... شرایط کاری و مدیریتی سختی را پشت سر می‌گذاشت، بار دیگر با فشار از سوی برخی اطرافیان وزارت ورزش تصمیم خود برای اعلام استعفا از این سمت را نهایی کرده و روز گذشته ضمن ارسال نامه‌ای کتبی به وزارت ورزش و شخص مسعود سلطانی‌فر، از کارمندان باشگاه نیز خداحافظی کرد و راهی سفر کربلا شد.

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01251903.jpg

  • ۹۶/۰۸/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">