فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user35197/news/a7d03f9b0461877e5753df85eb72c9fe-70115-1474831447.jpeg

بنا به گزارش ها از ایتالیا ، منچسترسیتی در حال آماده کردن یک پیشنهاد بزرگ برای خرید هافبک جوان و مستعد لاتزیو است. 

به گزارش فوتبال جهان ، سرگی میلینکوویچ ساویچ هافبک 22 ساله لاتزیو در سال های اخیر مورد توجه تیم های زیادی قرار گرفته و اخیرا پپ گواردیولا و سیتیزن ها جدیدترین مشتری او هستند.

به گزارش اسپورت ایتالیا ، پپ گواردیولا مجذوب استعداد و سبک بازی میلینکوویچ ساویچ شده و قصد دارد او را به اتحاد منتقل کند. هر چند لاتزیو در فروش این بازیکن بسیار سرسخت است. تا به حال یوونتوس ، منچستریونایتد و لیورپول برای جذب این بازیکن تلاش کرده و ناکام مانده اند. کلودیو لوتیتو عنوان کرد که پیشنهادی 70 میلیون یورویی را رد کرده است. 

میلینکوویچ ساویچ که در پست هافبک به میدان می رود فصل گذشته در 39 بازی ، 7 گل و 10 پاس گل ثبت کرد تا استعدادیاب های زیادی به المپیکوی رم بروند و بازی او را از نزدیک تماشا کنند. منچسترسیتی قصد دارد در همین زمستان، پیش از آنکه رقم خرید او بیشتر نجومی شود، با پیشنهادی خوب اقدام کند. 

  • ۹۶/۰۷/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">