فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01243280.jpg

بندیکت هوودس مدافع آلمانی که همین تابستان از شالکه به یووه پیوست ، یک ماه به دور از میادین خواهد ماند.

به گزارش فوتبال جهان ، باشگاه یوونتوس ساعتی پیش رسما تایید کرد که هوودس به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران 4 هفته به دور از میادین خواهد بود.

در همین رابطه هوودس در صفحه اینستاگرامش نوشت:« من سه هفته‌ است که در تورین هستم و طبیعتا انتظار شروع متفاوتی را داشتم. بعد از آسیب‌دیدگی از ناحیه ران پای راست، من این هفته توانستم تمریناتم را آغاز کنم و امیدوار بودم که در دربی برابر تورینو در ترکیب اصلی تیمم قرار بگیرم. متاسفانه اوضاع به گونه دیگری رقم خورد و من در تمرینات روز پنجشنبه از ناحیه همان عضله‌ای که قبلاً دچار پارگی شده بود دوباره مصدوم شدم. به همین دلیل تا چند هفته دیگر نمی‌توانم بازی کنم.

من بی‌نهایت متاسفم و در عین حال هر کاری که لازم باشد می‌کنم تا اعتماد که باشگاه به من نشان داده است را پاسخ دهم. اینجا همه با آغوش باز از من استقبال کردند و من هم خوشحالم که عضوی از این تیم جاه طلب هستم. می‌خواهم به اندازه توانم به یوونتوس خدمت کنم تا در این فصل در تمام رقابت‌هایی که حضور دارد، قهرمان شود.»

  • ۹۶/۰۷/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">