فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

اقدام اینتر برای ایکاردی از ترس رئال مادرید!

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ق.ظ

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01247378.jpg

مسئولان اینترمیلان قصد دارند به هر نحوی شرایط ماندن مائورو ایکاردی گلزن جوان خود را در سن سیرو فراهم کنند.

به گزارش فوتبال جهان ، ایکاردی در فصل جاری سری آ نمایش فوق العاده ای داشته و با زدن 9 گل نقش بسزایی در حضور نراتزوری در رتبه دوم جدول ایفا کرده است.

ایکاردی که چند سال قبل از سمپدوریا راهی اینتر شد، 2 سال است بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو می بندد و درخشش او در دربی این هفته برابر میلان و هت تریک او، باعث افزایش شایعات در مورد آینده این گلزن جوان شده است.

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01247432.jpg

بند آزادسازی قرارداد فعلی ایکاردی 110 میلیون یورو است و مدیران اینتر قصد دارند در مذاکرات خود با این بازیکن که در حال حاضر شروع شده است، این بند را تا 150 میلیون یورو نیز افزایش دهند.

کالچومرکاتو ادعا کرد دلیل عجله مدیران اینتر، علاقه رئال مادرید به جذب ایکاردی بوده است. کهکشانی ها به شدت به دنبال تقویت خط حمله خود هستند و اگرچه گزینه هایی چون هری کین و لواندوفسکی در اولویت قرار دارند، اما با توجه به دشواری های رقم خوردن این 2 انتقال ممکن است ایکاردی گزینه راحت تری برای حضور در برنابئو باشد.

  • ۹۶/۰۷/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">