فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7007/news/01182374_1.jpg

هافبک استقلال که شب گذشته قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد ، به احتمال فراوان هفته های ابتدایی فصل را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبال جهان ، خبر تمدید قرارداد امید ابراهیمی یکی از بهترین خبرهای برای هواداران تیم در فصل نقل و انتقالات بود اما این بازیکن فصل گذشته عضله زیر شکمش مصدوم شد وبا توجه به طول درمانش به احتمال فراوان به چند هفته ابتدایی فصل نخواهد رسید.

در روزهایی که منصوریان می خواهد فصل را از ابتدا برای قهرمانی استارت بزند خبر دوری چند هفته ای امید ابراهیمی از میادین به دلیل پارگی عضله زیر شکم می تواند خبر بدی برای او باشد.

البته امید ابراهیمی در این سال ها آنقدر بازیکن مفیدی برای استقلال بوده است که دوری او از میادین هم باعث نشد منصوریان در تمدید قرارداد او تردید کند.

با این شرایط استقلال فصل را با امید نورافکن و روزبه چشمی در پست هافبک دفاعی آغاز می کند ، دو بازیکنی که کیفیت بسیار بالایی دارند و می توانند جای امید ابراهیمی را پرکنند.

  • ۹۶/۰۳/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">