فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

مذاکرات ادامه دارند.
به گزارش فوتبال جهان ، باشگاه بایرن مونیخ تصمیم گرفته است برای کم کردن فشار ها روی روبرت لواندوفسکی در ژانویه دست به کار شود و بازیکنی را برای تقویت خط حمله خود جذب کند. این باشگاه انتخاب خود را کرده است و در نظر دارد ساندرو واگنر که محصول آکادمی بایرن مونیخ است را به تیم بازگرداند.
بیلد ، ادعا می کند تنها اختلاف بایرن مونیخ و هوفنهایم در مذاکرات، بر سر قیمت این انتقال است. خود این بازیکندرخواست جدایی از باشگاهش را داده است اما هوفنهایم نمی خواهد او را راحت از دست بدهد و از بایرن مونیخ بالای 15 میلیون یورو درخواست کرده است. کیکر، دیگر رسانه آلمانی نیز ادعا می کند باشگاه هوفنهایم برای فروش واگنر به بایرن مونیخ ، 16 تا 18 میلیون یورو می خواهد.
این رسانه در ادامه ادعا کرده است ، بایرن مونیخ هنوز تصمیم نگرفته است که واگنر را در ژانویه آینده به مونیخ بیاورد یا این کار را به بعد از جام جهانی 2018 موکول کند.
مذاکرات بین دو تیم ادامه خواهند داشت و طبق حرف های ناگلزمن سرمربی هوفنهایم این باشگاه نمی خواهد از قیمت پیشنهادی خود بکاهد.

  • ۹۶/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">