فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

اولتیماتوم جدی رونالدو به مدیران رئال

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۵۸ ب.ظ

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user6984/news/cristiano_ronaldo_of_real_madrid_celebrates_victory_after_the_uefa_champions_league_final_between_juventus_and_real_madrid.jpg

آینده رونالدو در رئال مادرید همچنان مبهم به نظر می رسد و با وجود اینکه تنها یک سال از تمدید قراردادش می‌گذرد ، یک پای او بیرون مادرید است.

به گزارش فوتبال جهان ، 2017 برای رونالدو سالی رویایی و فراتر از تصورات بود. او در مقطع پایانی فصل به قدری درخشید که افت ابتدای فصلش را به دست فراموشی سپرد و با گل های خود کمک کرد رئال فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شود.

کسب آقای گلی لیگ قهرمانان در حالی که تا یک چهارم نهایی این تورنمنت او 8 گل با مسی اختلاف داشت نیز کار غیرممکنی بود که فوق ستاره پرتغالی انجام داد.

پس از اتمام فصل ، اتهام دادستانی مادرید به رونالدو برای 14.7 میلیون یورو فرار مالیاتی، سوژه داغ رسانه ها شد. سپس نشریه آبولا ادعا کرد که رونالدو به دلیل این اتهام و عدم حمایت درست باشگاه رئال قصد ترک اسپانیا و بازگشت به منچستریونایتد را دارد؛ ولی اقدام به موقع پرز (رئیس رئال) باعث شد تا رونالدو از تصمیم خود منصرف شده و به کارش در جمع کهکشانی ها ادامه دهد.

فصل جدید با کسب دو جام دیگر برای رئال شروع شد و در نهایت سال 2017 با قهرمانی رئال در جام باشگاه های جهان و درخشش رونالدو در این تورنمنت به اتمام رسید.

حتی این سال رویایی نیز باعث نشده تا شایعات جدایی رونالدو از بین بروند. یک ماه پیش در برنامه ال چیرینگیتو ادعا شد که رونالدو حاضر نیست قراردادش را با رئال تمدید کند و از مدیران باشگاه درخواست کرده تا با کاهش رقم فسخ قرارداد، زمینه جدایی او را در انتهای فصل فراهم کنند.

رونالدو اما پس از بازی نهایی جام باشگاه های جهان گفت که رویای او بازنشستگی در رئال است و البته این موضوع فقط به خود او ارتباط ندارد.

ادو آگیره ، خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال، شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعای جدیدی را مطرح کرد.

او در مورد رونالدو گفت که وی همچنان منتظر رسیدن پیشنهاد بهبود قرارداد از سوی باشگاه است و اگر این پیشنهاد تا 6 هفته دیگر به دست او نرسد، دیگر پای میز مذاکره نخواهد نشست و تمدید او تا حدود زیادی غیرممکن خواهد شد.

آگیره همچنین ادعا کرد که 3 پیشنهاد خوب و جذاب برای رونالدو رسیده که یکی از آنها کاملا جدی و مهم است. به نظر می رسد که پیشنهاد جدی رونالدو از باشگاه چلسی باشد.

بسیاری معتقدند که رونالدو از زبان آگیره که ارتباط بسیار خوبی هم با او دارد، به مدیران رئال هشدار داده است که تا یک ماه و نیم دیگر رقم دریافتی او را به سطح مسی و نیمار برسانند و در غیر این صورت عواقب کار به عهده خود آنها خواهد بود.

  • ۹۶/۱۰/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">