فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

دیدار با تاتنهام و شالکه ، آخرین فرصت برای بوش خواهد بود.
به گزارش فوتبال جهان ، بروسیا دورتموند پس از آغازی درخشان در بوندس‌لیگا، دچار بحرانی بزرگ شده است. این بحران در صورت تداوم اخراج سرمربی را به دنبال خواهد داشت.
به گزارش بیلد ، نتایج ضعیف دورتموند اولتیماتوم هانس یواخیم واتسکه و میشائیل تسورک برای سرمربی باشگاه را به همراه داشته است. پیتر بوش، تنها دو بازی آینده تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تاتنهام و در بوندس‌لیگا، دربی حساس روهر برابر شالکه را فرصت خواهد داشت. پس از شروع فوق‌العاده دورتموند در بوندس‌لیگا، با رکوردهای مثبت فراوان، تیم دچار بحران شد؛ به طوری که دورتموند سه بازی اخیرش در بوندس لیگا را شکست خورده است. همچنین دورتموند در پنج بازی لیگ، 14 گل را دریافت کرده، این آمار از سال 1991 سابقه نداشته؛ دورتموند در چهار بازی لیگ قهرمانان اروپا نیز موفق به کسب پیروزی نشده است.
در سال 2006 نیز اتفاق مشابهی برای دورتموند افتاد. میشائیل تسورک تغییر سرمربی را رد کرد اما اندکی بعد مدیران باشگاه مجبور به اخراج برت فن مارویک شدند.

  • ۹۶/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">