فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/galleries/x701/172000.jpg

اتلتی پذیرفته که تا سقف 55 میلیون یورو برای بازگرداندن کوستا هزینه کند.

به گزارش فوتبال جهان ، دو باشگاه چلسی و اتلتیکو مادرید بر سر انتقال دیگو کوستا از لندن به مادرید به توافق رسیده‌اند. این خبر را اوندا سرو اعلام کرده و می گوید رقم انتقال 45 +10 میلیون یوروست.

به گزارش اوندا سرو ، کوستا وضعیت عجیب و در عین حال ، جالبی را تجربه می‌کند. او درست از زمانی که توسط کونته پی برد دیگر جایی در چلسی ندارد ، علنا به مخالفت و تقابل با سرمربی ایتالیایی پرداخت و تاکنون که چندین روز از آغاز فصل جدید هم می‌گذرد ، حاضر به بازگشت به تمرینات چلسی نشده است. کوستا اخیرا مدعی شده بود در چلسی با او مثل یک جنایتکار رفتار می‌کنند. ادعایی که با خنده‌های کونته نیز همراه شد.

حالا خبر می‌رسد دو باشگاه بر سر انتقال این بازیکن به توافق رسیده‌اند. ظاهرا رقم این توافق نیز 45 میلیون یورو نقد به علاوه 10 میلیون یورو پاداش است. گرچه اتلتی اعلام کرده که تا حل نشدن اختلافات میان چلسی و دیگو کوستا ، این مبلغ را پرداخت نخواهد کرد. چلسی به تازگی کوستا را 300 هزار پوند جریمه کرده است. اگر این انتقال با همین رقم صورت بگیرد ، آنگاه چلسی از خرید و فروش مهاجم اسپانیایی سود کرده است. چه آنها سال 2014 با پرداخت 38 میلیون یورو این بازیکن را به خدمت گرفتند و در حالی که کوستا نقشی انکارنشدنی در دو قهرمانی آبی‌های لندن در لیگ برتر ایفا کرد ، او را با رقمی بالاتر به فروش خواهند رساند.

  • ۹۶/۰۵/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">