فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user244319/content-article/mbape.jpgسفیدهای مادرید برای خرید ام باپه مبلغ هنگفتی را کنار گذاشته اند.

به گزارش فوتبال جهان ، فلورنتینو پرز آماده است تا با مبلغ بالایی ، کیلیان ام باپه لوتین را به رئال مادرید بیاورد. رئال که بودجه بسیار بالایی دارد ، می تواند تا 100 میلیون یورو را برای خرید ام باپه خرج کند.

به گزارش اکیپ ، این اولین باری نیست که پرز برای خرید ستاره های فوتبال دنیا ، مبلغ گزافی را خرج می کند. وادیم واسیلیف نایب رئیس موناکو اما درباره آینده بازیکنانش عنوان کرد:

بودجه ما متعادل است و نیازی به فروش ستارگان خود نداریم. هنوز بازیکنی به ما نگفته است که می خواهد از تیم جدا شود. ما با بازیکنان صحبت خواهیم کرد اما فکر نمی کنم که توماس لمار ، برناردو سیلوا و کیلیان ام باپه جهت حضور در جام جهانی نمی خواهند که از تیم جدا شوند. هر کاری که لازم باشد برای حفظ آن ها انجام خواهیم داد و به شما اطمینان خواهم داد که موناکو در فصل آینده تیمی رقابتی در اختیار خواهد داشت.

  • ۹۶/۰۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">