فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

http://img.bleacherreport.net/img/images/photos/003/659/675/hi-res-739f4fde1ec91b87e65fd8e3e00890f5_crop_north.jpg?h=533&w=800&q=70&crop_x=center&crop_y=top

ممکن است آینده بازیکن سابق سویا در باشگاهی به غیر از بارسلونا رقم بخورد.

به گزارش فوتبال جهان ، در روزهای اخیر ، شایعاتی مبنی بر علاقه مندی رم و اتلتیکو مادرید به الیکس ویدال شنیده می شود و حالا ایجنت او ، این شایعات را تایید کرده است.

روجریو لاچرنزا، ایجنت ویدال در مصاحبه ای با Tele Radio Stereo، گفت:

او یک بازیکن حرفه ای است و با 100% توانش کار می کند؛ بقیه چیزها به مربی برمی گردد. بله؛ تایید می کنم؛ رم به این بازیکن علاقه مند است چون او در سطح بالایی کار می کند. از همه این حرف ها گذشته، پیوستن دوباره او به مونچی می تواند بسیار زیبا باشد. آن ها در سویا با همدیگر کار کرده اند و رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

گفته می شود اتلتیکو مادرید نیز به این بازیکن علاقه مند است. ایجنت ویدال افزود:

ویدال از ادامه کارش در اسپانیا استقبال می کند البته به معنی این نیست که احتمال بازی در لیگ ها و کشورهای دیگر را در نظر نخواهد گرفت. مهم ترین مسئله این است که دو باشگاه با یکدیگر به توافق برسند؛ احتمالا یک انتقال قرضی ، راه حل قضیه خواهد بود.

  • ۹۶/۱۰/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">