فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user35197/news/patrick-schick_0.jpeg
مهاجم جوان و با استعداد سمپدوریا این روزها خواهان زیادی دارد.

به گزارش فوتبال جهان ، پاتریک شیک مهاجم 21 ساله و اهل جمهوری چک سمپدوریا در این فصل علی رغم نداشتن جایگاهی ثابت در این تیم موفق به زدن گل های فراوانی برای تیمش شده است و حالا تیم های بزرگ اروپا وضعیت وی را دنبال می کنند.

به گزازش گاتزتا دلو اسپورت ، سمپدوریا به دنبال تمدید قرارداد شیک و افزایش بند فسخ قرارداد او از 25 میلیون یورو به 40 میلیون یورو است اگرچه هنوز هم تیم های خواهان وی می توانند این انتقال را با پرداخت 25 میلیون یورو نهایی کنند. پیرو آسیلیو مدیر ورزشی اینتر آماده پرداخت این رقم برای جذب شیک است و منتظر تاییدیه گروه سونینگ است. اگرچه در صورتی که اینتر می خواهد شیک را جذب کند ، باید سریع عمل کند زیرا یوونتوس نیز یکی از مشتریان جدی شیک است. هر دو باشگاه قصد دارند تا با جذب این مهاجم با استعداد ، وی را برای فصل بعد به سمپدوریا قرض دهند. به غیر از یوونتوس و اینتر ، تیم هایی چون چلسی ، منچستریونایتد ، آرسنال و اتلتیکو مادرید نیز وضعیت شیک را دنبال می کنند.

  • ۹۶/۰۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">