فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

بارسلونا هیچ قصدی برای فروش جوردی آلبا ندارد

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۳۲ ق.ظ
یوردی آلبابارسلونا شایعه عجیب امروز را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبال جهان ، باشگاه بارسلونا بر خلاف شایعه عجیبی که امروز در رسانه‌ها مبنی بر احتمال فروش جوردی آلبا به اتلتیکو مادرید منتشر شد ، هیچ قصدی برای از دست دادن یکی از بهترین مدافعانش ندارد.

دیروز اوندا سرو مدعی شد بارسلونا گوی سبقت را از رئال مادرید در کورس به خدمت گرفتن تئو هرناندز مدافع چپ فرانسوی اتلتیکو مادرید که به صورت قرضی در آلاوز بازی می‌کند ربوده است و این بازیکن فصل آینده به جمع آبی اناری‌ها خواهد پیوست. این پایان این ادعا نبود و گفته شد بارسلونا قصد دارد برای تسهیل این انتقال ، آلبا را به تیم دیگر واگذار کرده و نام این تیم هم احتمالا اتلتیکو مادرید خواهد بود!

اما منبع به نقل از منابع موثقش در باشگاه ادعا می‌کند که آلبا یکی از بهترین بازیکنان تیم است و این باشگاه هیچ قصدی برای فروش یا وارد کردن او در یک انتقال را ندارد. گفته شده که آلبا در پروژه بعدی باشگاه هم جایگاه تثبیت شده‌ای دارد و بدین ترتیب شایعاتی که پیرامون این بازیکن منتشر می‌شود، صحت ندارد. گرچه اگر آلبای 28 ساله چنانچه خودش مایل به ترک بارسا باشد، داستان متفاوت خواهد بود. البته تا به حال که چنین درخواستی از سوی این بازیکن ارائه نشده است.

  • ۹۶/۰۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">