فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user308716/news/dn3vw7qwsaaigrg.jpg

جرارد در لیست تمدیدی ها قرار داشت و حالا نوبتش فرا رسیده است. 

به گزارش فوتبال جهان ، باشگاه بارسلونا که از مدت‌ها پیش نام جرارد پیکه را در لیست بازیکنانی که باید قراردادشان تمدید شود ، قرار داده بود، به تازگی اولین تماس‌ها با مدیربرنامه‌های این بازیکن را برقرار کرده است. 

پیکه 30 ساله از اسطوره‌های باشگاه است. او فوتبالش را در بارسلونا و لاماسیا آغاز کرد و پس از اینکه برای مقطعی به منچستریونایتد رفت ، دوباره به نیوکمپ بازگشت و نقش بسزایی در افتخارات تاریخی باشگاه در سالیان اخیر داشت. پیکه حالا از بزرگان رختکن تیم محسوب می‌شود و گرچه فصل کنونی را در فرم مورد انتظار آغاز نکرده، جایگاه ثابتی در ترکیب تیم دارد. پیکه با توجه به اینکه قراردادش تا تابستان 2019 اعتبار دارد، از مدت‌ها پیش در لیست بازیکنانی که باید قراردادشان تمدید شود، قرار داشت و حالا نوبتش فرا رسیده است. 

به گزارش رادیو کاتالونیا ، به همین منظور باشگاه اخیرا تماس‌های اولیه با مدیربرنامه‌های این بازیکن را برقرار کرده است. پیکه بارها اعلام کرده که دوست دارد فوتبالش را در بارسلونا به پایان ببرد و به نظر هم نمی‌رسد باشگاه برای تمدید قرارداد او به مشکل بخورد. نکته جالب درباره این مذاکرات این است که مسئولیت آن را برای اولین بار، تیم نقل و انتقالاتی جدید باشگاه بر عهده خواهند داشت. تیمی دو نفره متشکل از پپ سگوارا و اسکار گرائو. 

گفتنی است بند آزادسازی کنونی پیکه 200 میلیون یوروست. او تاکنون 410 بازی برای بارسا انجام داده و 35 گل نیز به ثمر رسانده است.

  • ۹۶/۰۸/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">