فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

بارسلونا - کوتینیو یک بار دیگر جدی شد!

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۱۰ ب.ظ

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user308716/news/1502443780863.jpg

در حالی که تصور می شود پس از به میدان رفتن کوتینیو برای لیورپول در لیگ قهرمانان ، پرونده انتقال او به بارسا در ژانویه منتفی شده باشد ؛ اما اسپورت ادعایی دیگر را مطرح می کند.

به گزارش فوتبال جهان ، کوتینیو هدف اول بارسلونا در فصل نقل و انتقالات بود. تلاش های بارسا برای جذب این ستاره برزیلی تا ساعات پایانی نقل و انتقالات ادامه داشت؛ اما مقاومت لیورپول اجازه شکل گرفتن این انتقال را نداد. در واقع طبق اسناد لو رفته از سوی فوتبال لیکس، لیورپول دو بار رسما از بارسا خواسته بود دست از سر کوتینیو بردارد و ادعای مسئولان بلوگرانا مبنی بر درخواست 200 میلیون یورویی لیورپول برای فروش کوتینیو نیز کذب بوده است.

نشریه اسپورت اما خلاف این ادعا را مطرح کرده است.

این نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا امروز تیتر یک خود را به از سرگیری تلاش های کوتینیو برای پیوستن به بارسا اختصاص داده است. آنها به نقل از منابع نزدیک به کوتینیو ادعا کرده اند که او از مسئولان لیورپول درخواست کرده است که اگر از بارسا در نقل و انتقالات زمستانی پیشنهادی رسید، با آن موافقت کنند.

طبق ادعای اسپورت ، مالکان آمریکایی لیورپول این بار مخالفتی با خواسته کوتینیو ندارند و اگر بارسلونا برای جذب کوتینیو اقدام کند، حاضر به مذاکره خواهند شد. بارسا البته به طور حتم تابستان آینده برای جذب کوتینیو اقدام خواهد کرد؛ ولی مسئولان این باشگاه در حال بررسی این موضوع هستند که در ماه ژانویه نیز پیشنهادی برای کوتینیو ارائه بدهند یا خیر.

اسپورت حتی ادعا کرده است که پیشنهاد 200 میلیون یورویی لیورپولی ها برای فروش کوتینیو واقعیت داشته و این درخواست به صورت شفاهی به مدیران بارسا انتقال داده شده بود و پس از پاسخ رد بارسلونا، مالکان لیورپول از این خواسته بالای خود پیشمان شده بودند.

  • ۹۶/۰۷/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">