فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user148347/news/8_1_0.jpg

هافبک محبوب هواداران ، چند صباحی دیگر به خانه خود باز خواهدگشت.

به گزارش فوتبال جهان ، احمد نوراللهی هافبک سر به زیر و محجوب پرسپولیس که نیم فصل لیگ شانزدهم عازم خدمت سربازی شده و راهی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شده بود ، از روز 29 شهریور و پس از صدور کارت پایان خدمت خود ، جواز حضور در رقابت های داخلی و بین المللی را کسب خواهد کرد.

نوراللهی که با کسب اجازه از سپاه عاشورا تبریز ، از مدت ها قبل در تمرینات پرسپولیس حضور یافته و البته نظر مساعد برانکو ایوانکوویچ را جلب کرده بود ، به دلیل پایان نیافتن خدمت خود ، نمی توانست در مسابقات رسمی پرسپولیس را همراهی کند. گرچه این اتفاق با صدور کارت پایان خدمت نوراللهی و پس از مصاف سرخپوشان با پیکان رخ خواهد داد.

پرسپولیس روز 30 شهریور و در اصفهان به مصاف فولاد مبارکه سپاهان و در روز 4 مهر در ابوظبی مقابل الهلال دیدار خواهد کرد. دو دیداری که اصطلاحا به ال کلاسیکو ایران و ال کلاسیکو آسیا ، شهرت یافته اند. نوراللهی مشکلی برای همراهی پرسپولیس در این دیدار ها نخواهد داشت.

با افت فاحش کمال کامیابی نیا و محرومیت این بازیکن از دیدار رفت مقابل الهلال ، بازگشت نوراللهی می تواند بهترین خبر برای برانکو و هواداران پرسپولیس به شمار رود.

  • ۹۶/۰۶/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">