فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user137112/news/paris-saint-germain-star-julian-draxler-852143.jpg

دو ملی پوش آلمانی جانشین روبری خواهند شد؟

به گزارش فوتبال جهان ، با بالا رفتن سن آرین روبن و فرانک ریبری، باشگاه بایرن مونیخ باید به فکر جذب بازیکنانی برای جانشینی این دو باشد. قرارداد ریبری و روبن در پایان فصل به پایان خواهد رسید و به احتمال زیاد دیگر تمدید نخواهد شد.

بیلد ادعا می کند که مدیران باشگاه بایرن مونیخ از همین حالا برای تعیین جانشین دو بازیکن محبوب باواریایی ها دست به کار شده اند. مدیران تیم بایرن مونیخ یولیان دراکسلر، بازیکن پاری سن ژرمن و یولیان برانت، بازیکن بایرلورکوزن را زیر نظر گرفته اند.

با توجه به این که یولیان دراکسلر در تیم پاریسی به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده است، باشگاه بایرن مونیخ می خواهد از این فرصت استفاده کند و او را در تابستان آینده به تیم خود اضافه کند. این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی امسال نیز زیر نظر باشگاه آلمانی بود ولی مدیران تیم بایرن مونیخ اعلام کردند که در این تابستان برای خرید وی اقدام نخواهند کرد.

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user359011/content-article/julian-brandt-700x498.jpg

 از آن طرف یولیان برانت نیز بند خرید 12 میلیون یورویی دارد و باشگاه بایرن مونیخ می تواند با پرداخت بند آزاد سازی برانت، این بازیکن را جذب کند. صرف این مقدار پول با سیاست های باشگاه بایرن مونیخ در نقل و انتقالات کاملا هم خوانی دارد و بعید نیست که این باشگاه به زودی برای جذب این ملی پوش آلمانی اقدام کند. البته برخی از منبع ها پیشتر ادعا کرده اند که یولیان برانت با بایرن مونیخ به توافق رسیده است و فصل آینده در آلیانز آرنا توپ خواهد زد!

به نظر می رسد با بازگشت اولی هونس به باشگاه بایرن مونیخ، بازیکنان آلمانی در تیم زیاد خواهند شد. از زمانی که هونس دوباره به بایرن مونیخ بازگشته است، بازیکنان آلمانی نظیر رودی، سوله و گرنابری توسط این باشگاه جذب شده اند و حتی بعضی از منبع ها از احتمال خرید لئون گورتسکا، استعداد آلمانی تیم شالکه توسط بایرن مونیخ نیز خبر داده اند.

  • ۹۶/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">