فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

بایرن مونیخ - کارلو آنچلوتیاین طور که معلوم است ، بارسلونا باید هزینه گزافی را برای بازگرداندن تیاگو آلکانتارا به سران بایرن مونیخ بپردازد.

به گزارش فوتبال جهان ، مدیریت فنی باشگاه بارسلونا آماده است که برای فصل آینده خط هافبک خود را با جذب یک هافبک میانی بزرگ تقویت کند.

با توجه به برخی گزارشات ، نام بازیکنانی همچون مارکو وراتی ، تیاگو آلکانتارا و فیلیپه کوتینیو به بارسلونا لینک است، اما علاقه بارسلونا به بازگرداندن مهره برزیلی-اسپانیایی سابق خود بیشتر از جذب وراتی و کوتینیو است.

در همین حال نشریه دیاریو اسپورت که نزدیک به باشگاه بارسلونا است ، ادعا دارد که بارسلونا نمی تواند به آسانی تیاگو آلکانتارا را به خدمت گیرد، چرا که سران باشگاه بایرن مونیخ هیچ علاقه ای برای فروش این هافبک طراح ندارند و در صورت فروش به پیشنهادات زیر 90 میلیون یورو برای شماره 6 خود فکر نمی کنند. 

تیاگو که این فصل در تیم کارلو آنچلوتی نقش محوری پیدا کرده ، سال 2013 بدون هیچ مقاومتی از سوی باشگاه بارسلونا، این تیم کاتالانی را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد و در مصاحبه هایش نیز همواره عنوان کرده که در مونیخ راحت است. به غیر از بارسلونا ، منچسترسیتی نیز از دیگر مشتریان پسر مازینیو است.

لازم به ذکر است ، تیاگو تا تابستان سال 2019 با باوارایی ها قرارداد دارد.

  • ۹۶/۰۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">