فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

برانکو : هر دو طرف علاقه مند به تمدید هستیم

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۲۲ ب.ظ

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user14623/news/brnkhw_12_11.jpg

سرمربی پرسپولیسی ها امروز در برابر خبرنگاران قرار گرفت و در رابطه با مسائل این تیم به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبال جهان ، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیسی ها در رابطه با اوضاع تیم پیش از دیدار برابر استقلال خوزستان گفت:

احمدزاده مصدوم است و شجاع برگشته است
با فرشاد مشکل داریم و مصدوم است، امیدوارم ملی پوشان بازگردند حالا اگرچه یک روز قبل از بازی ها می رسند؛ اما اینکه چه کسی بازی خواهد کرد بستگی به روز بازی دارد و آن موقع تصمیم خواهیم گرفت. در حال حاضر شجاع برگشته و فعلا بازی با استقلال خوزستان از همه چیز برایمان مهمتر است و بدون هیچ حساب و کتابی برای بازی خواهیم رفت و دنبال حداکثر امتیاز هستیم. با احترامی که برای سرمربی خوزستانی ها عبدالله ویسی که دو سال پیش با این تیم قهرمانی شدند تمام فکر و ذکرمان شکست آنهاست. فردا نتیجه ای که امروز داشت را خواهیم دید؛ کشیدگی مختصری بود که به مرور زمان بهتر می‌شود و ان‌شاالله که همه چیز خوب خواهد شد چون او بازیکن مهمی برای ماست.

در مورد تمدید صحبت کردیم
در مورد تمدید قرارداد صحبت کردیم ولی هنوز قطعی نشده اما باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

تلاش می کنیم جریمه ها کم شود
اصلا ربطی به آن محرومیت ندارد؛ ما تیم خیلی عالی‌ای داریم؛ اگر امکان جذب بازیکن جدید اهمیتی ندارد و اصلا این موضوعی نیست که بخواهیم به آن بپردازیم؛ البته تلاش می‌کنیم جریمه‌ها کم یا تعلیق شود اما اصلا این بحث جریمه فیفا نمی‌تواند دلیلی برای بحث تمدید قرارداد باشد.

صحبت از پیوستنم به تیم ملی کرواسی بود
با پرسپولیس قرارداد دارم و درست نبود و نیست که بخواهم در این مورد صحبت کنم. 24 ساعت قبل از بازی کرواسی با اوکراین در خصوص پیوستنم به این تیم صحبت شده بود که در حال حاضر این موضوع منتفی است. همه چیز امکانپذیر است که من بروم اما در حال حاضر این قضیه امکانپذیر نیست.

هم من و هم پرسپولیس علاقه مند به تمدید هستیم
در مورد قراردادم از هر دو طرف علاقه برای تمدید هست اما اینکه آیا من پیشنهادهای دیگر دارم بله من پیشنهادات دیگر هم دارم. حالا یک ماه دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد این را هیچ کس نمی داند.

امکان استفاده از بازیکنان ملی پوش را داریم
بله، امکان استفاده از بازیکنان پرسپولیسی تیم ملی هست و آنها 48 ساعت بعد از بازی با روسیه به ایران می آیند اگرچه طبق نظریه فیفا هر بازیکن باید 72 ساعت استراحت داشته باشد اما وضعیت اینطور است و کاریش نمی کرد و نباید گریه کرد.

نمی دانم خبر دستیاری کریمی را چه کسی مطرح کرد
درباره دستیاری علی کریمی از آنهایی که این مطلب را نوشتند سوال کنید تا جایی که می دانم علی کریمی با نفت تهران قرارداد داشته و ایشان یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران است و واقعا من از صمیم قلب خوشحالم که تجارب خودش را به فوتبال ایران می خواهد ارائه دهد. حالا اینکه چه مسئولیتی و چه جایگاهی بستگی به تصمیم خودش دارد. متاسفانه یک سریالی برای مربیگری ایشان در نفت پیش آمده و من هنوز وضعیت خودم مشخص نیست و چطوری می نویسند چه کسی قرار کمک من شود.

هر تیمی با بحران مواجه می شود اما من اکنون سرحال هستم
من هیچ وقت چهره عصبانی نداشتم و اینطور نیست. ولی خب بعضی مواقع در تمرینات سر بازیکنان داد می زنم و شاید آن زمان چهره ام اینطور خواهد بود؛ اما اکنون خیلی سرحال هستم. بازیکنان هستند که این خوشبینی را به من می دهد و طبیعی است هر تیمی در یک مدت با بحران روبه رو می شود و یک افت و خیز دارد چلسی و رئال هم با بحران روبه رو می شوند و نمی شود همیشه با 200 کیلومتر حرکت کرد.

کرواسی خودش مقصر است
اکنون کرواسی وضعیت سختی دارد و خودمان مقصر هستیم و دو بازی به ترکیه و ایسلند باختیم. در کل فوتبال است و این چیزها پیش می آید.

  • ۹۶/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">