فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user383694/content-article/garethbale.jpg

هر دو باشگاه رئال و منچستریونایتد حاضرند تا فصل بعد برای انتقال گرت بیل به اولدترافورد وارد مذاکره شوند.

به گزارش فوتبال جهان ، گرت بیل سال 2013 با رقم 101 میلیون یورو از تاتنهام به رئال پیوست. او در اولین فصل حضورش در رئال بسیار خوش درخشید؛ ولی به تدریج مصدومیت های متوالی باعث شد تا او حتی جایگاهش میان هواداران را نیز از دست بدهد.

یکی دو سالی است که اخباری مبنی بر علاقه یونایتد برای جذب بیل شنیده می شود و به نظر می رسد که در نهایت سال بعد شاهد انتقال ستاره ولزی به اولدترافورد باشیم.

طبق ادعای رسانه های انگلیسی، رئال مادرید که از مصدومیت های متوالی بیل خسته شده، بی میل نیست تا فصل بعد با رقمی خوب او را به یونایتد واگذار کند؛ اما امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که مورینیو به مخالف جدی انتقال بیل تبدیل شده است. آقای خاص معتقد است که مصدومیت های بیل به او اجازه درخشش در یونایتد را نخواهد داد و بهتر این است که باشگاه پول خود را برای جذب یک ستاره دیگر هزینه کند.

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01247694.jpg

در این بین مالکان باشگاه و نیز اد وودوارد ، نایب رئیس یونایتد از موافقان سرسخت جذب بیل هستند و مورینیو کار دشواری برای تغییر رای آنها خواهد داشت. حتی گفته شده است که آنها با فلورنتینو پرز (رئیس رئال) برای معاوضه دخیا و بیل به توافقات پشت پرده نیز دست یافته اند.

تابستان امسال و پیش از دیدار دوستانه رئال و یونایتد در آمریکا، مورینیو با دیدن بیل در تونل ورزشگاه با او به گرمی خوش و بش کرد و به وی گفت که اگر تقاضای جدایی از رئال را می کرد، بی درنگ برای جذب او وارد عمل می شد؛ اما به نظر می رسد که پس از مصدومیت اخیر بیل، نظر مورینیو در مورد او 180 درجه تغییر کرده باشد.

  • ۹۶/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">