فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user223290/news/untitled_1005.jpg

ستاره آلمانی هوفنهایم به مونیخ باز خواهد گشت؟

به گزارش فوتبال جهان ، باشگاه بایرن مونیخ می خواهد برای کم کردن فشار ها روی روبرت لواندوفسکی و حل مشکل نبود مهاجم نوک ذخیره در تیمش ، ژانویه آینده دست به کار شود. گزینه های زیادی پیش از این، از طریق رسانه ها به این باشگاه لینک شده اند و کارشناسان زیادی از جمله لوتار ماتئوس در این باره نظر داده اند.

بیلد ، یکی از نزدیک ترین رسانه ها به بایرن مونیخ روز گذشته (چهارشنبه) ادعا کرد که با توجه به حرف های لواندوفسکی درباره جذب مهاجم دخیره به وسیله بایرن مونیخ ، این تیم باید سراغ کاسپر دولبرگ بازیکن 20 ساله باشگاه آژاکس برود و اگر این باشگاه می خواهد مهاجم با تجربه ای جذب کند، باید تلاش کند تا اولیویه ژیرو بازیکن 31 ساله باشگاه آرسنال را به خدمت بگیرد.

اما طبق اعلام این رسانه گزینه اصلی باواریایی ها برای ذخیره لواندوفسکی ، ساندرو واگنر است. این بازیکن در مونیخ متولد شده است و حاصل آکادمی باشگاه بایرن مونیخ است. واگنر یکی از طرفداران این تیم است و رویای او بازگشت به بایرن مونیخ است. واگنر در صورت پیوستن به بایرن مونیخ می تواند هر روز خانواده اش را در مونیخ ملاقات کند.

همچنین این رسانه ادعا می کند که واگنر از باشگاه هوفنهایم خواسته است قراردادش را فسخ کنند تا بتواند در ژانویه به بایرن مونیخ بپیوندد. هزینه این انتقال حداقل 10 میلیون یورو خواهد بود اما آیا واقعا واگنر می خواهد ریسک نرفتن به جام جهانی را با این انتقال بپذیرد؟ بدون شک خیر اما بایرن مونیخ می تواند به او به عنوان ذخیره لواندوفسکی زمان زیادی برای بازی بدهد. از طرفی دیگر این بازیکن در صورت پیوستن به بایرن مونیخ می تواند در لیگ قهرمنان اروپا بازی کند و از این رو نظر یواخیم لوو را بیشتر به طرف خود جذب کند.

شایان ذکر است مدیر برنامه های ساندرو واگنر ، پسر کارل هاینتس رومنیگه نائب  رئیس باشگاه بایرن مونیخ است. به نظر می رسد قرارداد واگنر با باشگاه هوفنهایم تا سال 2020 اعتبار دارد.

  • ۹۶/۰۸/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">