فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

بیلد : ملاقات نمایندگان بارسلونا و گورتسکا

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۶ ب.ظ

http://file.varzesh3.com/pictures/01199218.jpg

هافبک آینده دار شالکه راهی نیوکمپ می‌شود؟ 

به گزارش فوتبال جهان ، از آلمان خبر می‌رسد لئون گورتسکا، هافبک آلمانی و ملی‌پوش شالکه که مورد توجه چندین باشگاه بزرگ قرار دارد، به تازگی با نمایندگان بارسلونا ملاقاتی داشته و از علاقه‌اش به آبی اناری پوش شدن گفته است.

گورتسکای 22 ساله که از آینده دارترین هافبک‌های آلمان محسوب می‌شود، به واسطه کیفیت بالایش و البته، قیمت پایینش مورد توجه تیم‌هایی چون بایرن مونیخ، بارسلونا، یوونتوس، آرسنال و لیورپول قرار گرفته است. گورتسکا از قرار معلوم برنامه‌ای برای تمدید قراردادش با معدنچیان ندارد و با این توصیف احتمالا باید منتظر انتقال او در همین ژانویه به یکی از تیم‌های فوق باشیم. در این بین گفته می‌شود بارسلونا شانس بیشتری برای جذب این بازیکن دارد. بیلد نیز با خبری که امروز منتشر کرد، چنین چیزی را تایید می‌کند.

به گزارش mundodeportivo، نشریه معتبر آلمانی می‌گوید طرفین پیش از آغاز فیفا دی قبلی - اوایل نوامبر - با یکدیگر ملاقات کرده‌اند. ظاهرا در این ملاقات، گورتسکا و نماینده‌اش از علاقه‌شان به پیوستن به بارسا در این زمستان گفته‌اند. دلیل اینکه آنها مایلند این انتقال در ژانویه انجام شود هم مشخص است. طبق قرارداد، 25 درصد از رقم انتقال گورتسگا به تیمی دیگر، به او و مدیربرنامه‌هایش می‌رسد. این یعنی با یک انتقال رایگان در تابستان، چیزی عاید گورتسکا نخواهد شد.

این را هم باید گفت که تا این لحظه گورتسکا هیچ اظهارنظری درباره مقصدش نداشته و حتی مشخص نیست در ژانویه از شالکه جدا شود. پیش از این ژاوی هم ضمن تمجید از گورتسکا مدعی شده بود که او می‌تواند خودش را با سبک بارسا تطابق بدهد. 

  • ۹۶/۰۹/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">