فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

هافبک اسپانیایی باواریایی‌ها قصد دارد در پایان همین فصل، به دوران پرافتخار فوتبالش پایان دهد.
به گزارش فوتبال جهان ،  ژابی آلونسو، هافبک 35 ساله اسپانیایی و پرافتخار بایرن مونیخ بنابر ادعای نشریه بیلد آلمان، در پایان فصل جاری از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
به گزارش sportbild ، آلونسو که سابقه بازی در رئال سوسیداد، لیورپول و رئال مادرید را نیز در کارنامه دارد، قصد دارد در پایان فصل و با اتمام قرارداد سه ساله‌اش با بایرن مونیخ، کفش‌هایش را آویخته و برای همیشه از مستطیل سبز خداحافظی کند. منابع بیلد گزارش داده‌اند که آلونسو این خبر را به اطلاع باشگاه نیز رسانده است.
این در حالی‌ست که پیش از این گفته می‌شد کارلو آنچلوتی از سران باشگاه درخواست کرده که قرارداد این بازیکن باتجربه را تمدید کنند اما با این حساب، فوتبال در پایان فصل یکی دیگر از بهترینهای خود را از دست خواهد داد. آلونسو در 18 سال دوران فوتبال حرفه‌ای خود موفق به فتح دو لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی انگلیس و اسپانیا، سوپرکاپ اروپا، سوپرکاپ اسپانیا، لالیگا، جام اتحادیه انگلیس، بوندس‌لیگا، جام حذفی آلمان و سوپرکاپ آلمان شده است. افتخاراتی که احتمالا در پایان این فصل بر تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">