فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://img.bleacherreport.net/img/images/photos/003/675/829/hi-res-0bbad384bf2b72c2d8804aaa5eee43ad_crop_north.jpg?h=533&w=800&q=70&crop_x=center&crop_y=topستاره برزیلی قرمز ها بار دیگر به بارسلونا پیوست شده است.

به گزارش فوتبال جهان ، بارسلونا از مدت ها پیش پروژه جذب هافبکی بزرگ را آغاز کرده است. مدیران این باشگاه از ابتدای تابستان به دو بازیکن بیش از پیش ابراز علاقه کرده اند که اولی مارکو وراتی (پاری سن ژرمن) و دومی فیلیپه کوتینیو (لیورپول) بوده است.

به نقل از موندو دپورتیوو ، با دور شدن گزینه مارکو وراتی ، مدیران بارسلونا بار دیگر به فیلیپه کوتینیو به عنوان یک هدف بزرگ برای تقویت خط میانی نگاه می کنند. روشن است که توانایی های وراتی و کوتینیو متمایز با یک دیگر است، وراتی می تواند نیازهای بارسلونا در پست هافبک میانی متمایل به سمت راست را برطرف کند و کوتینیو هافبک میانی و تهاجمی سمت چپ را. با این حال در بارسلونا به این فکر می کنند که انتقال کوتینیو به عنوان یک نام بزرگ به مراتب آسان تر از وراتی است. جاذبه هایی نیز برای خروج بازیکن برزیلی از مرسی ساید و انتقال به نیوکمپ وجود دارد که عمده ترین آن ها حضور دو دوست صمیمی کوتینیو در بارسلونا به نام های لوییس سوارز و نیمار است. 

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01210576.jpg
طبق آخرین اخبار موثق ، لیورپول به تازگی پیشنهاد 65 میلیون پوندی (72 میلیون یورویی) بارسلونا برای کوتینیو را بلادرنگ رد کرده است. با این وجود ، یورگن کلوپ سرمربی قرمز های آنفیلد اعتقاد بر این دارد که طبیعی است باشگاه بزرگی مثل بارسلونا برای جذب کوتینیو جلو بیاید:

اتفاق عجیبی نیست. بارسلونا نیز مثل همه باشگاه ها به تقویت خود می اندیشد. ما از این بابت نگرانی نداریم به این خاطر که باشگاهی نیستیم که راحت بازیکنش را به فروش برساند. ما به بهبود و رشد خود فکر می کنیم.

  • ۹۶/۰۴/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">