فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فرانک باومان مدیر ورزشی وردربرمن ، اعلام کرد که این باشگاه دیگر الکساندر نوری را بهترین گزینه برای هدایت این تیم نمی داند تا احتمال اخراج این مربی ایرانی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.
به گزارش فوتبال جهان ، وردربرمن که فصل گذشته با حضور نوری روی نیمکت این تیم نتایج بسیار خوبی گرفته بود، در 10 دیدار ابتدایی این فصل، 5 تساوی و 5 شکست داشته و بدون پیروزی، در رتبه هفدهم جدول جای دارد. سبزها امشب در وزر اشتادیون با نتیجه 3-0 مغلوب آگسبورگ شدند تا شرایط برای الکساندر نوری دشوارتر از قبل شود.
فرانک باومن که از عملکرد بازیکنان برمن به شدت عصبانی بود، در پایان بازی گفت:" به نظر می رسید بازیکنان ما در یک بازی دوستانه بازی می کنند.
در مورد الکس نوری هم دیگر نمی توانم جایگاه او را تضمین کنم. زیرا ما به این نتیجه رسیدیم که نوری دیگر بهترین گزینه برای برمن نیست و یک مربی دیگر می تواند این شرایط دشوار را بهتر حل کند. ما در مورد باشگاه مسئولیت داریم و باید در این مورد تصمیم گیری کنیم."

در این بین ، نشریه بیلد از برونو لابادیا سرمربی سابق هامبورگ و اشتوتگارت و توماس شاف (سرمربی سابق برمن به عنوان گزینه موقت) به عنوان گزینه های جانشینی نوری در برمن نام برده است.

  • ۹۶/۰۸/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">