فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

طبق توافق با قهرمان لیگ برزیل ، بارسلونا موفق به جذب یری مینا شد.
به گزارش فوتبال جهان ، یری مینا مدافع میانی جوان و تنومند تیم ملی کلمبیا و باشگاه پالمیراس برزیل ، با توافقاتی که صورت گرفته، اولین خرید بارسلونا در سال آینده خواهد بود.
مسئولان باشگاه بارسلونا به منظور جوان سازی خط دفاع پر سن و سال خود و افزایش روابط با تیم سر حال این فصل فوتبال برزیل، پس از کش و قوس های فراوان بالاخره توانستند یری مینای 22 ساله را از پالمیراس به خدمت گیرند.
طبق گزارش اکانت توئیتر باشگاه پالمیراس ، بارسلونا موفق به جذب مینا شده اما این تنها یک گزینه خرید است و باشگاه کاتالانی می تواند از ژوئن 2017 تا ژوئن 2018، درست زمانی که جام جهانی آتی برای مینا و تیم ملی کشورش به پایان برسد او را به نیوکمپ انتقال دهد. با این حال و طبق نیاز پالمیراس، مینا جهت همراهی تیم در کوپا لیبرتادورس فصل جاری را هم در برزیل خواهد گذراند.
مینا که بهترین مدافع این فصل لیگ برزیل نیز انتخاب شد، مشتریان دست به نقدی از فوتبال انگلیس و پرتغال داشت اما در نهایت انتخابش بر این بود که منتظر بارسلونا بماند.
طبق گزارش آ اس،  رقم این انتقال چیزی بین 9 تا 12 میلیون یورو خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">