فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

تورینو، سیریگو را برای جانشینی هارت زیر نظر دارد

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۴۰ ق.ظ
https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user35197/news/2017020213291077768.jpgتورینو همچنان می خواهد تا دروازه بان مطمئنی را درون دروازه اش داشته باشد.

به گزارش فوتبال جهان ، تورینو در حال حاضر از جو هارت دروازه بان 29 ساله و ملی پوش انگلیسی درون دروازه اش بهره می برد اما به نظر نمی رسد که منچسترسیتی راضی به قرض دادن مجدد وی شود و از سویی ، تورینو توان پرداخت رقم درخواستی سیتی برای فروش هارت را ندارد. از این رو تورینو به دنبال راه حل است.

به گزارش توتو اسپورت ، تورینو به دنبال جذب یک دروازه بان مطمئن و ارزان قیمت است و آن ها به دنبال جذب سالواتوره سیریگو دروازه بان باتجربه و ملی پوش ایتالیایی هستند. سیریگو که هم اکنون به طور قرضی در اوساسونا است، تا سال 2018 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و جدایی او در تابستان از این تیم محتمل است. تورینو برای جذب سیریگو کاری ساده ندارد و باید با ناپولی و بایرن مونیخ در این راه رقابت کنند.

  • ۹۶/۰۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">