فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

جدایی محتمل دو مهاجم بارسلونا در تابستان 2018

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۹ ب.ظ

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user9312/content-image/20399033_858259500997277_6731076100660658176_n.jpg

آلکاسر و دلوفئو به احتمال فراوان در پایان فصل از بارسا جدا خواهند شد. 

به گزارش فوتبال جهان ، با توجه به بالا رفتن سن لیونل مسی و لوییس سوارز، بارسلونا در نظر دارد تابستان 2018 خط حمله‌اش را با خریدی کهکشانی‌ تقویت کند و این یعنی پاکو آلکاسر و جرارد دلوفئو ، راهی جز جدایی نخواهند داشت.

به گزارش mundodeportivo، مثلث جدید نقل و انتقالات بارسلونا متشکل از ارنستو والورده ، رابرت فرناندز و پپ سگوارا از حالا در حال برنامه ریزی برای نقل و انتقالات تابستانی آتی هستند. از جمله خطوطی که نیاز به تقویت در آن احساس می‌شود، خط آتش است که دو عضو اصلی آن، سال بعد 31 ساله خواهند بود. این مسئله باعث شده تا بارسا عزمش را برای جذب آنتوان گریزمان در تابستان 2018 جزم کند. برنامه بارسا این است که انتقال مهاجم فرانسوی را تا پیش از جام جهانی روسیه نهایی کند. از سوی دیگر بارسا آنتونی مارسیال را نیز زیر نظر گرفته و قصد دارد برای خرید او اقدام کند. 

اما خرید گریزمان ، قربانی‌هایی خواهد داشت. تقریبا می‌توان ادعا کرد که پاکو آلکاسر فصل آینده در بارسلونا نخواهد بود. او در همین فصل هم که دمبله برای ماه‌ها از میادین دور است و لوییس سوارز نیز چندین بازی را از دست داده، توسط والورده به بازی گرفته نمی‌شود و شواهد حاکی از این است که هیچ جایی در برنامه‌های این مربی ندارد. یکی از محتمل‌ترین خروجی‌های تابستان بارسلونا آلکاسر است. 

دومین بازیکنی که احتمالا راه جدایی را در پیش خواهد گرفت، جرارد دلوفئو است. وینگر اسپانیایی که از محصولات آکادمی لاماسیاست و در تابستان پس از درخشش در پیراهن میلان با 12 میلیون یورو به نیوکمپ بازگشت اما نتوانسته انتظارات را برآورده کند و این را می‌توان از نیمکت نشینی‌ها و بعضا سکونشینی‌هایش در بازی‌های اخیر، دریافت. دلوفئو در شرایطی فرصت بازی چندانی پیدا نمی‌کند که دمبله غایب است و این می‌تواند پیام روشنی برای او باشد. وضعیت جرارد از آلکاسر نسبتا بهتر است اما هر دو احتمالا در تابستان از بارسا جدا خواهند شد. بند فسخ قرارداد دلوفئو نیز جوری تنظیم شده که فروشش را راحت‌تر می‌کند. او در این بازار تنها 20 میلیون یورو ارزش گذاری شده است.

  • ۹۶/۰۷/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">