فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

احسان حاج صفی

بعد از یکی دو هفته گمانه زنی در خصوص تیم آینده ستاره ملی پوش سپاهان در اروپا سرانجام رسانه های یونانی از قطعی شدن حضور این بازیکن در فصل آینده سوپر لیگ این کشور خبر دادند.

به گزارش فوتبال جهان ، باشگاه پانیونیوس به عنوان سردمدار استفاده از بازیکنان ایرانی در سوپرلیگ یونان این بار هم در صدد امضای قرارداد با یکی دیگر از ملی پوشان سرشناس ایران برآمده و با احسان حاج صفی دفاع چپ تیم ملی و باشگاه سپاهان به توافق رسیده است.

سایت SDNA یونان امروز در گزارشی پیرامون شایعات اخیر در ارتباط با حضور این بازیکن در یونان نوشت:« حاج صفی آخرین خرید باشگاه پانیونیوس از فوتبال ایران روز دوشنبه برای انجام مراحل نهایی عقد قرارداد وارد آتن می شود تا بعد از انجام تست های پزشکی و امضای قرارداد رسما به عنوان بازیکن جدید این باشگاه معرفی شود».

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01206282.jpg
این سایت در ادامه خبر خود آورده است:« بعد از تجربه فوق العاده در همکاری با کریم انصاری فرد سران پانیونیوس با مسعود شجاعی قرارداد بستند که این تصمیم هم نتایج بسیار خوبی برای باشگاه داشت تا جایی که بعد از توافق دو جانبه برای تمدید قرارداد شجاعی برای فصل آینده حالا احسان حاج صفی هم به عنوان سومین بازیکن ایرانی تاریخ پانیونیوس به دوست و رفیق صمیمی خود در تیم ملی ایران خواهد پیوست تا این دو ایرانی فصل آینده سوپرلیگ یونان را کنار هم بگذرانند».

احسان حاج صفی که شب گذشته به جرگه متاهلین پیوست بعد از خداحافظی رسمی از هم تیمی های خود در سپاهان فردا راهی یونان می شود تا دومین تجربه حضور در فوتبال اروپا این بار با پیراهن پانیونیوس در لیگ یونان را به کارنامه خود اضافه کند.
  • ۹۶/۰۴/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">