فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

خبر بد برای رئال : جراحی روی پای مصدوم بیل

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01159104.jpg

گرت بیل فوق ستاره ولزی رئال به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا محبور به عمل جراحی حواهد بود و برای وی حداقل دو ماه دوری از میادین پیش بینی می شود.

به گزارش فوتبال جهان ، گرت بیل که در فصل جاری به غیر از بازی با سویا در سوپرکاپ اروپا و اسپانیول، دیدار دیگری را از دست نداده بود، در بازی دو شب پیش برابر اسپورتینگ لیسبون از ناحیه مچ پا آسیب دید و مجبور به ترک زمین شد.

روز گذشته تیم پزشکی رئال مادرید اعلام کرد که او بین 4 تا 6 هفته به دور از میادین خواهد ماند و احتمال جراحی او را نیز رد نکرد و حالا اعلام شده است که گرت بیل با جراحی روی مچ پای مصدومش موافقت کرده و سه شنبه آینده در بیمارستان کینگ ادوارد هفتم در لندن مورد جراحی قرار خواهد گرفت. جراح او نیز جیمز کالدر خواهد بود.ضمن اینکه اعلام شده است که خسوس اولمو و میکل آرامبری، پزشکان رئال نیز بر این جراحی نظارت خواهند داشت. 

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01159103.jpg

با اینکه هنوز مدت زمان قطعی دوری بیل از میادین اعلام نشده؛ اما رسانه های اسپانیایی حداقل دو ماه دوری را برای وی پیش بینی کرده اند و در خوشبینانه ترین حالت او می تواند از اواسط ژانویه به میادین بازگردد.

 

این پانزدهمین مصدومیت گرت بیل از زمانی است که به رئال پیوسته(2013) و در آستانه ال کلاسیکو، نمی تواند خبر خوبی برای زیدان و رئالی ها باشد.

 

گرت بیل از زمانی که به رئال پیوسته به طور متوسط هر سال 4 بار به دلایلی چون مصدومیت و بیماری در بازی های رئال غیبت داشته است که امار خوبی محسوب نمی شود.

 

بیل 22 سپتامبر سال 2013 به هنگام گرم کردن پیش از بازی با ختافه مصدوم شد و نتوانست اولین بازی خود در برنابئو را انجام دهد. او دو بازی بعدی را هم غیبت داشت و سپس یک نیمه برابر اتلتیکو به میدان رفت. بیل پیش از شروع سال 2014 نیز از ناحیه زانوی چپ مصدوم و دو بازی برای شاتیوا و والنسیا را از دست داد.

تا انتهای فصل او یک مصدومیت دیگر را نیز از ناحیه زانوی چپ تجربه کرد تا سه بازی آخر رئال در لالیگا را از دست بدهد. بیل توانست در فینال لیگ قهرمانان برای رئال بازی کرده و یک گل نیز بزند. او در مجموع 11 بازی رئال را از دست داد.

 http://static2.varzesh3.com/files/picture/01158916.jpg

در فصل 2014-2015، او فصل را بسیار خوب شروع کرد و 12 بازی بدون مصدومیت برای رئال به میدان رفت ولی بار دیگر مصدومیت به سراغ او آمد. او در بازی های ملی مصدوم شد و 5 بازی از جمله ال کلاسیکو را از دست داد.

بیل پس از بازگشت، تا 10 آوریل بدون مشکل برای رئال بازی کرد ولی در بازی با ایبار مصدوم و 5 بازی رئال را از دست داد از جمله دربی مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان. این بار عضله سولئوس پای چپ او دچار مصدومیت شده بود. او پس از بهبودی تا انتهای فصل بدون مشکل به میدان رفت.

 

فصل گذشته نیز عضله سولئوس وی بارها باعث مصدومیت وی شد؛ دو بار در پای چپ و یک بار در پای راست. او دو بار در زمان بنیتس دچار مصدومیت شد و یک بار هم زمانی که زیدان به جای بنیتس روی نیمکت رئال نشست.

برخی حتی مشکل او از ناحیه ستون فقرات را در مصدومیت وی از ناحیه سولئوس تاثیرگذار می دانستند. او در ادامه فصل دو بار دیگر به دلیل مصدومیت هایی جزئی، بازی های رئال را از دست داد.

 

فصل جاری برای او خوب پیش می رفت که بار دیگر مصدومیتی جدید گریبانگیر او شد و این بار از ناحیه مچ پا. رئالی ها که دیگر به وضعیت بیل عادت کرده اند؛ حالا باید برای بازگشت او بین دو تا سه ماه صبر کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">