فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user308716/news/856497362.jpg

جستجو برای یافتن جایگزین سرجیو بوسکتس ادامه دارد. 

به گزارش فوتبال جهان ، رابرت فرناندز مدیرفنی تیم اول بارسلونا روز شنبه در استادیوم ملی آندورا بود تا بازی این تیم مقابل پرتغال در مقدماتی جام جهانی را از نزدیک تماشا کند. دنیلو پریرا یکی از بازیکنانی بود که توجه او را جلب کرد.

به گزارش mundodeportivo، در واقع جاسوسان بارسلونا از مدت‌ها پیش نام دنیلو را به لیست رابرت فرناندز اضافه کرده بودند و از آینده درخشان این بازیکن گزارش دادند. دنیلو هافبکی تدافعی است ؛ 26 سال سن دارد؛‌ ملی پوش است و در حال حاضر از جمله بهترین بازیکنان اروپا در پست خودش محسوب می‌شود. البته نمایش‌های خوب دنیلو از فصل پیش آغاز و باعث شد او حالا هم در پورتو و هم در تیم ملی پرتغال جایگاهی ثابت داشته باشد.

بهترین ویژگی دنیلو ، بازپس گیری توپ و کمک به مدافعان در کارهای دفاعی است. او قدرت بدنی بسیار بالایی دارد و از آن برای بازی فیزیکی مقابل حریفان استفاده می‌کند. دنیلو البته در بازیسازی از عقب زمین هم خوب کار می‌کند و همین هم باعث شده تا به لیست فرناندز راه پیدا کند. بارسا مدت‌هاست که به دنبال بازیکنی برای جایگزینی سرجیو بوسکتس می‌گردد. تاکنون بهترین عملکرد را سرجی روبرتو داشته اما والورده از این بازیکن در پست دفاع راست بازی می‌گیرد. راکیتیچ نیز مدتی در این پست به بازی گرفته شد که نتیجه دلخواه را نداشت. پائولینیو نیز تا به امروز تنها دقایق اندکی را در این نقش بازی کرده است. 

به جز بارسلونا ، آرسنال ، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن نیز به جذب دنیلو علاقمند هستند. به خصوص پی اس جی که در تابستان گذشته نیز تمایل زیادی به انجام این انتقال داشت اما جذب بازیکنانی چون نیمار و مسائل مربوط به فیرپلی مالی مانع شد. بزرگ‌ترین مشکل بارسلونا در جذب دنیلو نیز قیمت بالای این بازیکن است. تابستانی که گذشت، دنیلو حدود 60 میلیون یورو قیمت داشت!

  • ۹۶/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">