فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

ده روسی : شاید از رم جدا شوم

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳ ق.ظ
http://static2.varzesh3.com/files/picture/01153256.jpg

دنیله ده روسی کاپیتان رم مدعی شد که شاید رم را ترک کند و در باشگاه دیگری به فوتبالش ادامه دهد.

به گزارش فوتبال جهان ، ده روسی که در آستانه 34 سالگی قرار دارد، به فکر جدایی از تیمی افتاده که فوتبالش را در آن شروع کرده و در این تیم به شهرت رسیده است. با این حال او مدعی شد که اگر روزی از رم برود ، این جدایی با اشک و گریه همراه خواهد بود.

او گفت:" زمین تمرین تریگوریا را خیلی دوست دارم. اینکه فکر می‌کنم روزی شاید حضور در اینجا از برنامه روزانه ام خارج شود ناراحتم می‌کند. شاید وظایفی دیگر، نمی دانم ولی فکر می‌کنم ندیدن روبرتو پورکا، مسئول لباس ها که از زمان حضورم در آکادمی او را می‌شناسم، یا کسانی که در رستوران برایم صبحانه درست می‌کنند که از مجموع صبحانه های مادربزرگ، مادر و همسرم هم بهتر است.

فکر می‌کنم اوضاع تغییر می‌کند و این موضوع باعث ناراحتی من است. اینجا جایی است که بیشتر عمرم را در آن سپری کردم. یک تابستان رفتم که کمدم را خالی کنم زیرا فکر می‌کردم از تیم جدا خواهم شد. گریه می‌کردم با اینکه می‌دانستم جنگی در کار نیست.

زود یا دیر باید باشگاه را ترک کنم ولی فعلا به این موضوع فکر نمی‌کنم و درباره اش در آینده فکر خواهم کرد. می‌خواهم مدتی بازی کنم. بدون شک."

  • ۹۶/۰۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">