فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

دیگو کاستا به فنرباغچه نمی رود

جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ق.ظ

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user359011/content-article/diego-costa-chelsea-794953.jpg

سایت گل ادعا کرد که دیگو کاستا تا ژانویه در چلسی خواهد ماند ، هرچند علی رغم تماس مدیران این باشگاه، همچنان در برزیل مانده و به تمرینات آبی ها اضافه نشده است.

به گزارش فوتبال جهان ، به تازگی باشگاه فنرباغچه ادعا کرد که در آستانه به خدمت گرفتن قرضی کاستا تا ژانویه است اما علی رغم اینکه هنوز چند ساعت تا پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی در ترکیه باقی مانده ، بعید است این انتقال انجام شود.

آیکوت کوچامان ، سرمربی فنرباغچه، تاکید کرده بود که مذاکرات برای انجام این انتقال در جریان است اما او تایید کرد که شانس این انتقال کاهش پیدا کرده است.

کوچامان گفت:" ما واقعا به انتقال دیگو کاستا نزدیک بودیم اما اکنون فاصله گرفته ایم. مذاکرات بین دو باشگاه خیلی خوب پیش رفت اما هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است."

از اتلتیکو مادرید به عنوان مقصد احتمالی دیگو کاستا نام برده می شد اما پنجره نقل و انتقالات تابستانی در لالیگا بسته شد و دو باشگاه برای این انتقال به نتیجه نرسیدند.

  • ۹۶/۰۶/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">