فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user308716/news/867230454.jpg

دی ماریا شایعات رسانه‌ها را تایید کرد. او البته احتمال پیوستن به بارسا در آینده را نیز رد نکرد!

به گزارش فوتبال جهان ، آنخل دی ماریا وینگر آرژانتینی و ملی‌پوش پاری سن ژرمن فاش کرد که در نقل و انتقالات تابستان گذشته ، به انتقال به بارسلونا بسیار نزدیک بوده و مدعی شد سابقه بازی در رئال مادرید دلیلی بر غیرممکن بودن پوشیدن پیراهن آبی اناری نمی‌شود.

دی ماریای 29 ساله ، در ابتدا جزو گزینه‌های بارسلونا نبود اما جدایی نیمار، همه برنامه‌ها را تغییر داد. بارسا به محض اینکه پی برد که فوق ستاره برزیلی به پی اس جی می‌رود، کارش برای جذب یک یا چند ستاره جایگزین را آغاز کرد. آبی اناری‌ها به هر طریقی که بود ، عثمان دمبله را جذب کردند اما در خرید فیلیپه کوتینیو و دی ماریا ناکام ماندند. اولویت بارسا کوتینیو بود اما نیاز پی اس جی به فروش بازیکن باعث شده بود تا مدیران بارسا درصدد جذب این ملی‌پوش آرژانتینی با رقمی پایین بودند که در انتها پاریسی‌ها مخالفت کردند.

به گزارش mundodeportivo، دی ماریا در مصاحبه با ESPN در این باره می‌گوید:

به انتقال به بارسا نزدیک بودم. در آن واحد هم نزدیک بودم هم دور. پیوستن به چنین باشگاه‌هایی دشوار است. در نهایت به بارسا نرفتم اما زندگی چرخش‌های زیادی دارد. سابقه بازی در رئال مادرید؟ من هوادار روساریو سنترال - آرژانتین - هستم و در تنها تیم دنیا که بازی نخواهم کرد، نیولز اولد بویز است. در هر تیم دیگری بازی خواهم کرد. به هواداران سنترال می‌گویم که همچنان امیدوار باشند چون من همیشه در ذهنم برای بازی در این تیم رویاپردازی می‌کنم. احتمال برگشت مسی به نیولز و رقابت با او؟ اگر مشکلی نیست، اجازه بدهید او در بارسلونا بماند!

  • ۹۶/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">